czwartek, 10 kwietnia 2014

016 - 019 | Smile

Witajcie! 

Pojawiam się pod koniec tygodnia, tak jak obiecałam. Niestety dzisiaj w większości oddam zamówienia i mam jedynie jeden szablon wolny, który miał być na zamówienie, ale niestety osoba zrezygnowała. Postaram się na dniach dodać jeszcze jakieś szablony wolne, może będę miała chwilę je wykonać.

016
zamówienie dla 3monthswithyou


Utrzymywałam cały czas kontakt z zamawiającą, więc wiem, że szablon się podoba. Bardzo się cieszę, w sumie to jestem z niego zadowolona, szczególnie z tego fioletowego odcienia. 

017
zamówienie dla dont-let-me-go-honey

WERSJA 1


WERSJA 2


Nie mogłam się zdecydować, który wybrać, więc stwierdziłam, że wstawię dwa i będziesz mogła sobie wybrać, który Ci się bardziej podoba. Myślałam, że nie wyjdzie mi z tymi budynkami, ale całość nawet mi się podoba. Mam nadzieję, że Tobie również. 

018


Chciałaś coś fioletowego, jednak jak nakładałam cokolwiek w ten deseń wychodziło brzydko. A myślę, że ten końcowy efekt nie jest taki zły, tło zrobiłam ciemno fioletowe, więc mam nadzieję, że Ci się spodoba.

019 


Szablon wolny. Jak wcześniej już wspomniałam, miał być również na zamówienie, ale zamawiająca zrezygnowała, a jako że już go wykonałam, to nie wyrzucę. Może akurat komuś się przyda. 

JAK WSTAWIĆ SZABLON? 

Wiem, że nie wszyscy to wiedzą i często proszą o pomoc, dlatego postanowiłam, że szybko wyjaśnię o co chodzi. Nie jest to skomplikowane, wystarczy kilka naciśnięć i mamy szablon. 

1. Pobieramy zalinkowany plik XML i zapisujemy go.
2. Wchodzimy w pulpit nawigacyjny, wybieramy odpowiedniego bloga.
3. Klikamy w zakładkę szablon, a później w prawym górnym rogu Utwórz/przywróć kopię zapasową.
4. Naciskamy Wybierz plik i wybieramy wcześniej zapisany plik, a następnie klikamy Przekaż i gotowe!

~*~

Na razie to wszystko. Postaram się do niedzieli jeszcze zamieścić tutaj jakieś wolne szablony, ale nie będzie ich dużo, bo czas mnie goni, niedługo egzaminy. Przyjmę jedno wybrane zamówienie złożone zgodnie z regulaminem. Pozdrawiam! 
ASK | TS | BM 

EDIT: Wybrałam zamówienie dla DARK RIDE FANFICTION. Notka powinna się ukazać koło środy/czwartku. 

12 komentarzy:

  1. Szablon który zrobiłaś dla mnie jest prześliczny tak jak pozostałe. Naprawdę bardzo cię przepraszam za te całe zamieszanie :( Mam nadzieję że mi wybaczysz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, cześć!
    Na samym początku chciałabym Ci (chyba już setny raz) podziękować, bo szablon jest (tutaj też się powtórzę) cudowny! Wszystko jest perfekcyjnie, a przynajmniej dla mnie. Zdjęcia, napis, no i też kolory, chociaż w założeniu miałam inne, to ten fiolet wygląda świetnie. Bardzo miło mi się z Tobą współpracowało, co też jest bardzo dużym plusem.
    Co do innych szablonów, to zaraz po moim najbardziej podoba mi się 017. Chociaż muszę przyznać, że każde zamówienie ma swój urok i miło się na nie patrzy :)
    Życzę Ci wielu sukcesów, bo Twoje prace są bardzo dobre i pewnie jeszcze kiedyś tutaj zajrzę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej xx
    Chciałabym złożyć zmówienie na szablon ;)
    hasło: absolution
    blog: http://dark-ride-fanfiction.blogspot.com/
    zdjęcia: http://24.media.tumblr.com/36fcaeb76d8c47507428c52890777b78/tumblr_n3h39d6gtZ1spo4zso1_400.jpg + jakieś zdjęcie Harry'ego Stylesa ((niestety nie mam wybranego))
    kolorystyka: chciałabym żeby było ciemno i tajemniczo: najlepiej czarny,szary
    napis: Dark Ride + jeśli to możliwe
    "Just close your eyes
    The sun is going down
    You'll be alright
    No one can hurt you now
    Come morning light
    You and I'll be safe and sound"

    To tyle, byłabym wdzięczna gdybyś go wykonała xx
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  4. boziu! ten szablon jest prześliczny! dziękuję Ci bardzo, bo jest cudowny! od razu rozpoznałam budynki w Kato! :)
    dziękuję Ci, naprawdę! ♥
    a co do wersji, to wybieram drugą :)))
    dziękuję jeszcze raz, kochana! jesteś wspaniała! x

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablony są cudowne, zresztą jak zwykle :D
    Najbardziej podoba mi się 18 i 19 *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. hasło - absolution
    2. http://favorite-song-fanfiction.blogspot.com/
    3. http://37.media.tumblr.com/ab840e7f0a5e9bce34f1140c94eac00e/tumblr_mh1etsYucC1r7hgk6o1_500.jpg i http://37.media.tumblr.com/01dc79f4692007f0e84729ee7dd8db80/tumblr_n3jbf4Gzx21rrkjsko1_400.jpg
    4. na kolorystyce się nie znam, ale coś w odcieniach beżu, może trochę szarości
    5. napis "You're my favorite song"

    OdpowiedzUsuń
  7. hejka !! mam pytanie odnośnie wolnego szablonu z tej notki :)
    Otóż czy jest możliwość zmiany chłopaka na zdjęciu? Szablon jesteś śliczny i z moją główną bohaterką, ale zamiast Luke , chciałabym Ashtona :3
    A więc, czy jest taka możliwość?

    pozdrawiam i czekam na odp mój email

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać email sylwiasykes@gmail.com :3

      Usuń
    2. Nie jestem w stanie raczej zmienić tego szablonu, niestety. Ale mogłabym wykonać nowy, skoro jest taka propozycja.

      Usuń
    3. Ooo było by fajnie :) już zamawiam !

      Usuń