środa, 16 kwietnia 2014

020-022 | Faith

Cześć kochani! 

Przychodzę dzisiaj do Was z kolejną notką, nie będzie ona bardzo bogata, bo teraz naprawdę mam mało czasu, żeby po prostu przysiąść i wykonać jakiś nagłówek. Kody i układy nie będą dzisiaj jakieś bardzo wyszukane, ostatnio spodobał mi się bardzo prosty styl i wszystkie szablony w tej notce są tak utrzymane, ale mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza. Nie przedłużając...

020


Szablon wolny. Znów Selena Gomez, no ale nie ukrywajmy, ma świetne sesje, dużo jej w różnego typu opowiadaniach, więc mam nadzieję, że komuś się przyda. Podoba mi się kolorystyka no i rzecz jasna zdjęcia, które od razu musiały znaleźć się w moim folderze, jak tylko je znalazłam.

021


Szablon wolny. Już bardzo dawno pojawiła się propozycja o szablon z The Wanted, dlatego bardzo proszę, pojawia się. Mam jeszcze w folderze parę innych zdjęć chłopaków, więc myślę, że jeszcze coś z nimi wykombinuję. Mam nadzieję, że komuś się przyda. 

022
zamówienie dla dark-ride-fanfiction


Z zamawiającą byłam cały czas w kontakcie, także wiem, że się podoba, z czego naprawdę bardzo się cieszę. Nie ukrywam, że miałam ułatwione zadanie, bo kolorystyka miała być szara, ciemna, a takie szablony uwielbiam robić najbardziej, bo nie ma zbędnego męczenia się z kolorami, więc super. 


JAK WSTAWIĆ SZABLON? 

1. Pobieramy zalinkowany plik XML i zapisujemy go.
2. Wchodzimy w pulpit nawigacyjny, wybieramy odpowiedniego bloga.
3. Klikamy w zakładkę szablon, a później w prawym górnym rogu Utwórz/przywróć kopię zapasową.
4. Naciskamy Wybierz plik i wybieramy wcześniej zapisany plik, a następnie klikamy Przekaż i gotowe!

~*~

To na tyle. Postaram się dodać kolejny post przez święta, ale nic nie obiecuję. Możecie składać też pod tym postem propozycje, chętnie wykonam. Za te wcześniejsze na pewno też się zabiorę, więc proszę Was jedynie o cierpliwość. Od połowy maja posty będą pojawiały się znacznie częściej . Nie przyjmuję zamówień. Przepraszam, ale naprawdę nie mam czasu. Może następnym razem. 
ASK | TS | BM 

Pozdrawiam! 

6 komentarzy:

  1. Przepiękne prace. :) Może coś z Taylor Swift? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam twoje szablony i ubolewam nad tym, że nie przyjmujesz zamówień:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! W następnym poście coś przyjmę :)

      Usuń
  3. Mój Boże, szablon z Seleną... Po prostu mnie powalił. Jest śliczny, piękny, cudny! Gdyby nie ta ciemna kolorystyka, to pewnie bym pobrała, bo jest naprawdę niesamowity. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Seleną zdecydowanie wyszedł najlepiej *-* zdjęcia świetnie wpasowane i kolorystyka przyjemna :)
    Ale awgggfagfguag zrobiłaś z The Wanted! Może mi się niedługo przyda, choć trochę śmiesznie wyglądają, tak są wycięci xD
    Szablon z Harry'm też cudnie wyszedł, ale u niego jest nos ścięty ;P
    Jednak im ciemniejszy szablon, tym bardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń