czwartek, 1 maja 2014

026-028 | Love story

Witajcie kochani! 

Przyznam szczerze, że dodaję ten post bardzo spontanicznie, ale pomyślałam, że lepiej rozłożyć to na części, bo inaczej długo musielibyście czekać na szablony. W tej notce oddam jedno zamówienie i mam dla Was dwa wolne szablony. Tak bez jakich większych wstępów, przejdźmy może do prac. 

026 
zamówienie dla Lydia

Z szablonu jestem ogólnie bardzo zadowolona. Uwielbiam robić prace własnie w odcieniach ciemnych, szarościach i tak dalej, więc przyjemnie wykonywało mi się tę pracę. Mam nadzieję, że Tobie również spodoba się efekt końcowy. 

027

Szablon wolny. Ian chodził już za mną od dłuższego czasu, ale w sumie ten nagłówek to nic specjalnego. Jest taki w miarę, ale stwierdziłam, że jeszcze nadaje się do opublikowania, a może akurat komuś z Was się przyda.

028

Szablon wolny. Zdecydowany faworyt z dzisiejszych prac. Robienie nagłówka ogólnie poszło całkiem sprawie i przyjemnie, więc jestem mile zaskoczona z efektu końcowego. Taylor pojawiła się w propozycjach, o ile dobrze pamiętam, ale na pewno wykonam jeszcze jakieś szablony z jej udziałem. 

~*~
Na dzisiaj to by było na tyle, bo nie mam już przygotowanych żadnych innych prac. Pozostałe dwa zamówienia oddam na pewno w notce kolejnej, która pojawi się może jakoś w przyszłym tygodniu. Pod tym postem zamówień nie przyjmuję, zrobię to jak oddam przyjęte prace. Przypominam, że jest galeria, więc łatwo można się odnaleźć. Jeżeli macie jakieś pytania, odsyłam na aska. Żegnam się już z Wami i do napisania niebawem! 

ASK | TS | BM | SC

7 komentarzy:

  1. Hej! Przepraszam, że piszę to teraz, ale co do kolorystyki mojego zamówienia to proszę cię o jedno czy mogłaby być ona ciemna ? Z góry dziękuję i pozdrawiam!
    Ps. Śliczne szablony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedna mała sprawa chodzi o układ czy mógłby być zaokrąglony ?
      Jak coś to podam ci swój e-mai: directionerka113@gmail.com

      Usuń
    2. Ok, postaram się wszystko uwzględnić :)

      Usuń
    3. Dziękuję naprawdę ;)

      Usuń
  2. Moim faworytem jest ostatni szablon! Zdecydowanie najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ten szablon jest śliczny! Widziałam już wcześniej nagłówek, ale teraz udało Ci się bardziej dopasować Harry'ego do całości, napis również jest wspaniały i dokładnie o coś takiego mi chodziło. Zaraz pojawi się na blogu. Bardzo dziękuję za jego wykonanie. <3
    Co do reszty - ostatni szablon również genialny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :)
    Postanowiłam sobie zaglądać co jakiś czas i obserwować twojego bloga więc jestem! :D Przede wszystkim nie mogę się napatrzeć na szablon główny, jest po prostu genialny! :D Co do szablonów z notki, to najbardziej chyba podoba mi się ten z Ian'em, ale twoja praca z Taylor też nie jest zła :D Pierwszy szablon z notki podoba mi się najmniej, chyba ze względu na niefajne wycięcie postaci Harry'ego, ale ogólnie jest całkiem całkiem :)
    Serdecznie pozdrawiam i czekam na kolejne notki :)

    place-of-szablony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń