środa, 28 maja 2014

037 - 040 | Be strong

Witajcie! 

Dzisiaj tak na szybko, mam do oddania zamówienia spod dwóch notek wstecz, udało się je zrobić. Nie mam żadnego wolnego, ale spokojnie - pojawią się pod koniec tygodnia tak sądzę - wtedy oddam również zamówienia złożone pod poprzednią notką :) Nie przedłużając, przejdźmy do szablonów. 

037
zamówienie dla kaadoo


Zdecydowanie mój faworyt ze wszystkich dzisiejszych zamówień. Podoba mi się ta jednolita kolorystyka no i chłopcy wyglądają tutaj naprawdę świetnie. Mam nadzieję, że zamawiająca będzie długo korzystała. 

038
zamówienie dla hoolaholaa


Mam nadzieję, że Ci się spodoba. Długo męczyłam się nad tym, by wyszedł mi jakiś ładny kolor, ale myślę, że ten jest w porządku. Zmieniłam też zdjęcie Zayna, bo tamte nie chciały się wpasować, mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe. Jeżeli jednak coś byłoby nie tak - napisz. 

039
zamówienie dla puella in igne


Z tego zamówienia jestem zadowolona. Nie wiem, jak odbierze go zamawiająca, ale mam nadzieję, że również przypadnie jej do gustu. Jest szaro z niebieskimi odblaskami, tak jak miało być. Gdyby jednak coś Ci nie odpowiadało - postaram się to zmienić. 

040
zamówienie dla Weronika.


Przyjemnie mi się robiło tę pracę, w miarę szybko i z efektu końcowego jestem zadowolona. Zdjęcia nadały się idealnie, więc mam nadzieję, że zamawiającej również będzie się podobało.

~*~

To wszystko, jeżeli chodzi o dzisiejszy post. Przyjmę jedno zamówienie (wybrane) złożone zgodnie z regulaminem. Mam nadzieję, że uda mi się dodać jakieś wolne szablony + zamówienia jeszcze pod koniec tego tygodnia. Jeżeli macie jakiekolwiek pytania, zadawajcie je na asku, tam najszybciej odpowiem. Tymczasem żegnam się z Wami i do napisania! 
ASK | BM | TS 


UWAGA! Niedługo wszystko zostanie przeniesione pod inny adres, od nowa zaczynamy przygodę z grafiką. Wszystkie dotychczasowe prace będą nadal dostępne. Nowe zamówienia oddam na nowym adresie. Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą odnośnie tworzenia grafiki, czekam na zgłoszenia! Więcej szczegółów na Falling Drops 

EDIT: Wykonam zamówienie Mosquito.
Oddam je już na Falling Drops, gdzie odsyłam wszystkich już teraz.

16 komentarzy:

  1. 1. Hasło - absolution
    2. www.favorite-song-fanfiction.blogspot.com/
    3. http://24.media.tumblr.com/a1b7e14e345511840b9c29da06545977/tumblr_n5de1iAaHG1rj8787o1_500.png http://37.media.tumblr.com/cd72607a7efc3be7b6fff91f5e0c47cf/tumblr_mzq8arsM531qj8yroo1_500.png
    4. jeśli chodzi o kolory to dobierz coś do zdjęć, ale wydaje mi się że brąz lub beż byłby najlepszy
    5. napis : you're my favorite song
    6. innych życzeń brak, oddaję to już w twoje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JUŻ CI O TYM MÓWIŁAM, ALE POWIEM JESZCZE RAZ,SZABLON JEST CUUUDOWNY! JESTEM BAAARDZO ZADOWOLONA I OD RAZU MAM JESZCZE WIĘKSZĄ MOTYWACJĘ DO PISANIA GO! :) XXXX
    DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM,
    @camilllaxxx / kaado ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za piękny szablon! Jestem strasznie z niego zadowolona :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, że szablon 37 jest świetny. I ten Harry. *.* Natomiast 39 nie podbił mojego serca. Układ jest okej, kolorystyka też, za to postać mi się nie podoba, ale to raczej kwestia gustu. Z 40 jest podobnie. Za to szablon dla mnie bardzo mi się podoba! Kolor jest naprawdę dobrze dobrany, zdjęcie tak samo. Dziękuję bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie szablony są świetne! Wręcz idealne! :D

    Zaproponowałaś współpracę u nas. Przyjmiemy ją, kiedy dodasz pierwszą notkę, dobrze? :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, dziękuję bardzo :)
      Pozdrawiam również :*

      Usuń
  6. Bardzo ci dziekuje, super szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, mam jednak prośbę xd
    Wszystko mi się baaardzo podoba, ale jeżeli masz czas to czy mogłabyś zmienić nagłowek? Mam teraz zupełnie inną wizje go i mam nadzieję że to dka mnie zrobisz ;)
    Te zdjęcia:
    https://31.media.tumblr.com/84cbd5af408ccd5cfb4109b2cba77d33/tumblr_n5seomkwma1r8hlkto1_500.jpg
    http://24.media.tumblr.com/97475b43c52d8676b7262175a4b8e254/tumblr_n5dq93GIHN1r5ilk7o1_500.png
    Żeby byli blisko siebie i żeby nie "wisieli" na tym nagłówku xd nie wiem czy wiesz o co mi chodzi xd zeby on byla z tej jego strony co zdjecie jest ciemniejsze xd
    Napis niech zostanie i te tabketki też tylko co do napisu to bym zmieniła czcionke na zwykłą jakąś i żeby napis sie
    tak nie rzucał.i szczerze to kolorystyka na szarą jakbyś dała rade ale to całego szablonu.
    Teraz wychodzi ze ci karze wszystko zmieniac...no coz xd
    Przepraszam jeżeli cię denerwuję ale to z troski żeby wszystko było super XD jak dasz radę to zrobić to uradujesz moje serce <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się poprawić :) Ale nie wiem na kiedy, bo jeszcze mam do zrobienia poprzednie zamówienia, ale pewnie gdzieś za tydzień powinien się szablon pojawić.

      Usuń
    2. Jesteś najlepsza! ;-* dziękuję Ci bardzo.

      Usuń
  10. I chciałabym żeby po prostu był ciemniejszy... o wiele xd

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Hasło: absolution
    2. Adres bloga: www.otchlan-czasu.blogspot.com
    3. Preferowane zdjęcia do nagłówka: Ogólnie ma się tam znaleźć Emma Roberts i Niall Horan.
    Zdjęcia Emmy:
    - http://weheartit.com/entry/102613995/search?context_type=search&context_user=annobrien&page=4&query=emma+roberts
    - http://data3.whicdn.com/images/92173766/large.png
    - http://24.media.tumblr.com/tumblr_lscyopoAh81r2qlc3o1_400.jpg
    - http://24.media.tumblr.com/514196078fb8ea41565acfec7bc8f94a/tumblr_n50r29mc7L1qk3mlbo1_500.jpg
    - http://24.media.tumblr.com/82413c1d90e9da1300d73bd892d4bc49/tumblr_n4ydzoKKuZ1qk3mlbo1_500.jpg (najbardziej chciałabym to! :) )
    - http://31.media.tumblr.com/0f2d0300980a8d60562bf5e8b372bc31/tumblr_n50scilTcj1qk3mlbo1_500.jpg

    Zdjęcia Nialla:
    - http://weheartit.com/entry/100643131
    - http://weheartit.com/entry/103815614
    - http://data3.whicdn.com/images/114627483/large.jpg
    - http://weheartit.com/entry/114621720
    4. Preferowana kolorystyka: Chciałabym takie jasne i pastelowe kolory. Może być błękit, beż, pudrowy róż. Właściwie to konkretnych barw nie mam, ważne, żeby były pastelowe i jasne, takie radosne. :)
    5. Napis (jeżeli jest to konieczne): Otchłań Czasu. W sumie może być, ale jeśli Ci nie będzie pasować, to nie musisz dodawać. ;)
    6. Inne życzenia (np. układ szablonu, stocki): Konkretnego układu nie mam. Może być i otwarty i zamknięty. Tylko jak już, to prosiłabym, żeby gadżety były po prawej stronie. ;) Możesz dodać gdzieś stocka z mikrofonem i aparatem fotograficznym. Ale żeby zbyt mocno nie rzucały się w oczy. ;)
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie. Naprawdę mi na tmy zależy, a taki styl, w jakim Ty tworzysz najbardziej mi się podoba. :) Trzymam kciuki. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za przyjęcie mojego zamówienia! :)

      Usuń