czwartek, 22 maja 2014

032 - 036 | One Direction

Witajcie kochani! 

Tak jak obiecałam, notka z szablonami wolnymi pojawia się jeszcze w tym tygodniu, mam nadzieję, że się cieszycie. Mam dla Was 5 prac, zrobiłabym więcej, ale potrzebowałabym znów jakiś dodatkowych dwóch dni, a chciałam coś dodać. Ale na pewno pomysły zachowają się na przyszłe notki. Dzisiaj post tematyczny - One Direction, także wszystkie szablony z chłopakami. 
Muszę się Wam przyznać, że wciąż nie mogę uwierzyć, że mam już wakacje i mogę sobie tak po prostu posiedzieć na ludzie w domu, odpocząć, poczytać jakieś książki, oglądać seriale, pisać i spokojnie robić szablony. Naprawdę coś pięknego! 
Przypomnę to jeszcze pod koniec postu, ale bardzo Was proszę o głosy w sondzie, którą ostatnio zrobiłam - TUTAJ. Dotyczy kolejnej notki tematycznej, która pojawi się 25 czerwca. Gdybyście mogli zagłosować, byłabym wdzięczna, bo będę wiedziała, z kim najchętniej chcielibyście szablony. 

032 


Szablon wolny. Chyba możecie się zgodzić, że dużo osób wybiera właśnie Lily Collins na partnerkę Harry'ego w opowiadaniach, więc postanowiłam zrobić coś z nimi. Ogólnie szablon bardzo mi się podoba, układ taki jaki ostatnio uwielbiam, więc oby się komuś przydało. 

033


WERSJA 2

Szablon wolny. Te dwie wersje różnią się od siebie jedynie tłem, nie mogłam się zdecydować, który dla Was wstawić, więc stwierdziłam, że udostępnię dwie opcje. To zdjęcie Louisa znalazło się w moim folderze już jakiś czas temu, ale wiedziałam, że kiedyś powstanie z nim jakaś praca, więc proszę bardzo. 

034


Szablon wolny. Pierwszy faworyt w tej notce. Jestem z tego szablonu bardzo, bardzo zadowolona i dumna. Jest taki delikatny i idealnie pasuje do osoby Nialla. Mam ogromną nadzieję, że komuś z Was się przyda. Nagłówek i kolumna boczna nieruchome.

035


Szablon wolny. Drugi faworyt notki. Zayn ma nieco wyraźniejszą twarz, ale takie było to zdjęcie. Starałam się to jakoś zakryć i efekt widzicie powyżej, wciąż się jeszcze uczę, więc myślę, że niebawem sobie z tym poradzę. Zayn często występuje w opowiadaniach z Seleną, a końcowy efekt tego szablonu naprawdę mnie zadowala! 

036


Szablon wolny. Nie wiem czy połączenie Niny i Liama jest tak bardzo popularne jak te poprzednie, ale jakoś tak mi się Dobrev tutaj wpasowała i wyszło coś takiego. Nie ma jakiegoś powalającego efektu, ale jest w miarę w porządku. 

~*~

To by było na tyle dzisiaj. Mam nadzieję, że prace się Wam podobają i skorzystacie. Przypominam, że jest galeria, więc łatwo można się odnaleźć, instrukcja na wstawienie szablonu również znajduje się na blogu. Pamiętajcie proszę o sondzie, to dla mnie bardzo ważne. Przyjęłam pod poprzednią notką zamówienia, ale jeśli ktoś by sobie jeszcze życzył, mogę przyjąć 1-2 złożone zgodnie z regulaminem. Nie wiem czy uda mi się wykonać poprzednie zamówienia do końca tygodnia, ale na początku przyszłego na pewno się pojawią. 
ASK | TS | BM 

EDIT: Przyjmuję zamówienie Vesper oraz Selena Marie Gomez Fan Fiction :) 

6 komentarzy:

  1. OJACIEEEEEEEEE, SZABLON Z LOU PRZEFANTASTYCZNY! :O szkoda, że nie mam żadnego opowiadania z tym dałnem XD nosz taka utalentowana Tess <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. absolution
    2. whopper-ff.blogspot.com
    3. Preferowane zdjęcia do nagłówka: nie mam właściwie nic konkretnego, ale dobrze by było, gdyby Zayn nie wyglądał na sympatyczną osobę, że tak powiem. XD
    4. Preferowana kolorystyka: coś ciemnego, to na pewno.. czernie, szarości i inne głupoty.
    5. Napis (jeżeli jest to konieczne): Thank you for showing me who you are underneath
    6. Inne życzenia (np. układ szablonu, stocki): zostawiam to Twojemu umysłowi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko zobaczyłam twój komentarz pod notką Fancy na naszym blogu, od razu zorientowałam się, że dodałaś nową notkę więc od razu zajrzałam.
    Zauważyłam, że robisz coraz większe postępy w swoich pracach :) Oby tak dalej, bo wszystkie prace są bardzo ładne :)
    Pozdrawiam, graphic soul.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy szablon NAJPIĘKNIEJSZY! <3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem wszystkie szablony są bardzo ładne<3 Co prawda 1D to kompletnie nie mój świat, ale szablony podobają mi się graficznie. Rób takich więcej<3

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. absolution
    2.http://i-need-your-love-here.blogspot.com/
    3.nie mam jakiś szczególnych zdjęć. Chodzi mi o to aby na nagłówku znaleźli się Selena Gomez i Justin Bieber.
    4.napewno NIE ciemna. Jakaś delikatna, beże brązy jak uważasz :)
    5. napis : She Don'd Like The Light i She's Confident
    6. stocki zostawiam tobie, a cały szablon chciałabym aby był podobny to twojego. Taki minimalistyczny w CSS :)
    A i nie szkodzi że na Maila odpisałaś mi po 2 miesiącach. Ważne że to zrobiłaś. będę wdzięczna jeśli przyjmiesz moje zamówienie, ponieważ nikt nie chce tego zobić

    OdpowiedzUsuń