niedziela, 9 marca 2014

001 - 003 | Don't get too close


Cześć kochani!

Może kojarzycie mnie z opowiadań: tajemniczego serca, barw miłości czy sieci czasu, ale dzisiaj przychodzę w zupełnie innej odsłonie. Zamiast uczyć się do matury, która tuż tuż, znalazłam nowe hobby - grafikę. Coś ze mną nie halo, ale co tam. Pragnę zaznaczyć, że jestem początkująca, ale z czasem na pewno będzie lepiej. A nuż komuś się coś spodoba i ustawi jakiś szablon u siebie.

Na dzisiaj mam trzy szablony, w czym jedno, które zrobiłam na zamówienie. Spokojnie mógłby być i czwarty, ale stwierdziłam, że w ogóle mi się nie podoba wykończenie i muszę to poprawić albo zrobić od nowa.

~*~

001


Szablon wolny z Kristen. W sumie to jestem z niego nawet zadowolona, podoba mi się nagłówek i kolory, które jakoś tak wyszły przez przypadek. Nie jestem przekonana co do CSSa, ale kompletnie z kolorami nic mi nie pasowało i stanęło na tym. No i chyba tyle.


002


Szablon wolny. Nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła nic z tym przystojniakiem. Jestem z niego mega zadowolona, naprawdę mi się podoba. Przyczepiłabym się jedynie do napisu, ale jeszcze się wyrobię i będzie lepiej. 



003
zamówienie dla: insanity-tłumaczenie


Nie będę się rozpisywać za bardzo na ten temat, taka była prośba, więc życzenie zostało spełnione :) Ale chyba też jestem z niego w miarę zadowolona. Miał być mroczny, trochę minęłam się z celem, ale najważniejsze, że zamawiającej się spodobał. 

~*~

To by było tyle na dzisiaj. Jest już późno, ale jakoś ostatnio mam problemy ze spaniem, no nie ważne. Galeria szablonów na pewno powstanie, ale jak będę miała trochę więcej luzu. Jestem otwarta na Wasze propozycje co do szablonów, najlepiej składajcie je w menu -> propozycje, ale można również pod tym postem. Z racji tego, że jutro wracam już niestety do szkoły i podejrzewam, że kompletnie nie będę mieć czasu, nie przyjmuję zamówień. Ale chętnie zapoznam się z Waszymi sugestiami. 

Do napisania! 

5 komentarzy:

  1. Podobają mi się barwy w pierwszym i oczywiście drugi ;P
    @justynast456

    OdpowiedzUsuń
  2. Może szablon z Emily Rudd? :) O i piękne szablony! Najlepszy jest 2. :

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak skromnie powiem, że szablony robisz po prostu świetne! Piszesz genialne opowiadania, szablony wychodzą ci cudownie. Kobieto, ty nie jesteś człowiekiem! Hahaha c: Podobają mi się twoje prace c:

    Serdecznie pozdrawiam.
    place-of-szablony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Pozwolę sobie trochę skomentować szablony ^^

    001 - Pierwszy szablon na blogu, a zdecydowanie mój faworyt z tej notki. :) Nagłówek jest cudny. Świetna koloryzacja i super zgranie teksturek i stocków. Jednak css nie wpasowuje się w całość :c Myślę, że dodanie chociażby 0.9 opacity zrobiłoby wielką zmianę na plus :)
    002 - Zauważyłam, że pikselizują ci się trochę czcionki. Może wpisując zmieniaj w ustawieniach na "płynne". Wtedy czcionka jest gładka i ładna.
    Ogólne wrażenie szablon robi dobre. Jednak po chwili zauważa się te nie do końca wytarte zdjęcie lub prześwitujące elementy zdjęcia. Css jest dobry mimo, że bardzo podobny do poprzedniego, co mnie lekko smuci, bo lubię różnorodności w szablonach ^^ Cóż czasem warto dać trochę więcej tekstur i jakieś 2-3 stocki :)
    003 - No, a tutaj z kolei za dużo stocków xD Koloryzacja fajna, ale ja mam zwyczaj robić już nieco jednolity szablon, kiedy używam czarno-białych zdjęć głównej osoby. Ale ogólnie szablon sprawia dobre wrażenie :)

    Rozumiem, że dopiero zaczynasz, bo to pierwsza notka, więc domyślam się, iż niedawno zabrałaś się za takie coś? ;) Ale szczerze Ci powiem, że jak na początek to jest naprawdę dobrze. Zdecydowanie lepiej od moich pierwszych nagłówków, które robiłam nie wiedząc, co to jest stock, czy texturka xD Ale każdy z nas, kiedyś nie miał pojęcia o rzeczach, którymi się teraz zajmuje ^^

    Świetny początek :) Życzę powodzenia w dalszym życiu bloggerki/szabloniarki ;))

    Pozdrawiam mocno,
    ~Eveline Dee z Wonder Templates. ;)

    OdpowiedzUsuń