piątek, 28 marca 2014

013-014 | Zamówienia

Cześć wszystkim! 

Dodaję notkę z zamówieniami, a jutro albo w niedzielę pojawią się jakieś szablony wolne, bo na razie nie miałam czasu, żeby jakikolwiek wykonać. Zmieniłam też szablon główny, taki bardziej wiosenny jest. 

013 
zamówienie dla my-little-butterfly-ff

WERSJA 1


WERSJA 2


Zrobiłam dwie wersje kolorystyczne, bo nie wiem która przypadnie Ci bardziej do gustu. Bawiłam się kolorami dobre dwie godziny, naprawdę. Ale te obie od razu mi się spodobały, więc mam nadzieję, że którąś sobie wybierzesz. Jeżeli jest coś nie tak - napisz, postaram się to zmienić. 

014 
zamówienie dla drown-fanfiction


Na początku zrobiłam zupełnie inny nagłówek, z innym zdjęciem dziewczyny, ale za Chiny nie mogłam dopasować CSSa i postanowiłam zrobić drugi. Wydaje mi się, że jest o wiele lepszy, kolory też wyszyły takie żywe, jak chciała zamawiająca, także mam nadzieję, że się spodoba. Gdyby jednak coś było nie tak, to postaram się to zmienić. 

~* ~

Pod tą notką nie przyjmuję żadnych zamówień, zrobię to dopiero jutro bądź w niedzielę, kiedy pojawią się szablony wolne. Na dzisiaj to wszystko. Trzymajcie się ciepło! 

7 komentarzy:

  1. Po 1. Szablon główny jest przecudowny! Zostaw go na okres wiosenny, będzie cieszył oczy :3
    Po 2. shdfgsdkjfnsdkjbsdjkfnsdjfgbhdsi szablon jest przeboski! Nie mogę się zdecydować którą wersję ustawić, Boże Boże! Mam więc pytanie, czy mogłabym na przykład co jakiś czas zmieniać sobie szablon z fioletowego, na ten brązowy? :D
    Nie wiem co powiedzieć, to jest piękne *.* Cudeńko!
    Na pewno będę wpadać i oglądać Twoje szablony, bo są po prostu boskie <3
    Życzę Ci dalszej "kariery" w robieniu szablonów i gorąco pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak. Oba szablony są do Twojej dyspozycji :) Cieszę się bardzo, że Ci się podobają :)

      Usuń
  2. Jest piękny, dziękuje już ustawiłam!

    Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówienie z Zaynem jest przepiękne! *_______________*. Napatrzeć się nie mogę, kochana. Aż się powolutku zastanawiam, czy nie zamówić u Ciebie jakiegoś szabloniku. No i ten z Liamem też świetny szablon. Ale Ty się rozwijasz *,*.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, zamówienie z Zaynem i Lily jest świetne! Nawet nie wiedziałam, że robisz szablony. Gratuluję takiego postępu <3

    OdpowiedzUsuń