sobota, 15 marca 2014

004 - 006 | Bulletproof heart


Cześć i czołem kochani! 

Notka tak naprawdę miała pojawić się w tygodniu, ale kompletnie nie znalazłam czasu na to, by dokończyć te szablony tak, żeby jakoś wyglądały. Dopiero dzisiaj przysiadłam no i wyszło coś takiego. Jeden szablon jest z propozycji, resztę postaram się uwzględnić w następnych notkach :)

004


Szablon wolny. Zdecydowanie mój faworyt z tej notki. Jakoś tak przyjemnie mi się z nim pracowało i myślę, że efekt też nie jest najgorszy. Zresztą, Emma ma wiele fantastycznych zdjęć, więc to na pewno nie ostatni szablon z jej udziałem. 


005


Szablon wolny. W sumie to nic specjalnego, bardzo prosty. Chciałam jakoś bardziej go uzupełnić, ale po prostu nic mi nie wychodziło, więc tak już to zostawiłam. Ale lubię napis na nagłówku, o! 


006


Szablon wolny. Selena znalazła się w propozycjach, ale dość długo nic nie chciało mi wyjść. Zrobiłam chyba trzy wersje, jednak zdecydowanie ta nadawała się do opublikowania i połączenia z jakimś CSSem. Jestem w miarę zadowolona, może komuś się przyda. 

~*~

Udało mi się zrobić tylko trzy szablony, ale nie wykluczam, że coś pojawi się jeszcze w przyszłym tygodniu, ale nie chcę nic obiecywać - szkoła jest czasem nieprzewidywalna. Zamówień dzisiaj również nie przyjmuję, może następnym razem. Ale wciąż możecie składać swoje propozycje :) 

Pozdrawiam!  


4 komentarze:

  1. Pierwszy szablon - rewelacja! I stocki świetnie ze sobą współgrają. Szablon z Seleną też mi się podoba ;). Powiem Ci kochana, że coraz lepiej Ci idzie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dość, że wspaniała pisarka, to jeszcze niesamowita szabloniarka. Kurczę, Tess, te szablony są wspaniałe! Porwałam sobie Selenkę na swojego bloga, bo zakochałam się w tych kolorach, układzie i przede wszystkim nagłówku. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wszystkich 6u, cha! 7miu wspaniałych szablonów najbardziej podoba mi się główny, no i może ten z Lou. Zgadzam się z opinią plotkary i mam jedno pytanie...
    JEST COŚ CZEGO NIE UMIESZ ROBIĆ? Ja marnie piszę, robię marne szablony i marne filmiki, a ty znasz się na wszystkim...
    Heh, jestem w podobnej sytuacji. Przede mną testy gimnazjalne, a siedzę w morzosferze i kombinuje aby tylko się nie uczyć ;P
    Także ten... Powodzenia i dalszych sukcesów graficznych, literackich oraz jakichkolwiek jeszcze xd
    xx
    @YourLittleBoo1

    OdpowiedzUsuń