czwartek, 20 marca 2014

007-009 | Just give me a reason, just a little bit's enough.


Witam Was kochani! 

Co słychać? Ja właściwie zaczęłam dzisiaj weekend. Jutro mamy dzień wiosny, jakieś występy, więc nie ma lekcji, dlatego mogłam dodać notkę. Przyjmę dzisiaj zamówienia, ale więcej pod koniec postu. Dzisiaj mam dla Was trzy szablony, dwa z przystojniakami z One Direction. No to zaczynajmy.

007 


Szablon wolny. Powiem nieskromnie, że bardzo mi się podoba ten szablon, naprawdę. Ale to pewnie z powodu Harry'ego, który po prostu zapiera dech w piersiach, prawda? Może Wam się przyda :) 

008


Szablon wolny. Nie jest najgorszy, ale jakoś tak... Nie jestem do niego przekonana, nie wiem czemu. A przyznam szczerze, że bardzo przyjemnie mi się go robiło. Zayn to kolejny przystojniak! 

 009


Szablon wolny. Emily Rudd pojawiła się w propozycjach, robiłam już w sumie wcześniej chyba trzy wersje szablonu z nią, ale kompletnie nic mi nie wychodziło i nic się nie nadawało. Widocznie dzisiaj naszła mnie jakaś taka wena. Jestem w miarę zadowolona. 

~*~

To wszystko w dzisiejszej notce. Kolejna możliwe, że pojawi się pod koniec weekendu albo jakoś w środku następnego tygodnia, nie wiem. Wszystko zależy od obowiązków w szkole i nie tylko. Przyjmę dzisiaj jedno lub dwa wybrane zamówienia złożone zgodnie z regulaminem, jeżeli jakieś w ogóle się pojawią. Dodam EDIT w sobotę wieczorem. 

Ściskam Was mocno! 

6 komentarzy:

  1. Będę szczera, te szablony wymiatają! Harry i Zayn ❤ ten z Emily też piękny, udały Ci się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na tę notkę i powiem, że gdybym miała gdzie, porwałabym szablon z Harrym ;)
    PS: Przeczytałam opowiadanie [o Ronnie], ale skomentuje jutro, bo padam.
    xx
    @YourLittleBoo1

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie szablony wspaniałe, ale chyba ten z Emily spodobał mi się najbardziej. Ta kolorystyka i w ogóle, no miód malinka. Harry i Zayn! ;o ;3
    Jutro pobieram szablonik na Ostatnie Spojrzenie. ^.-

    OdpowiedzUsuń
  4. A moim największym faworytem z tej notki jest szablon z Harrym :D Chociaż pozostałe są również niczego sobie. Proponowałabym jednak poćwiczyć jeszcze nad wycięciem postaci, ponieważ na tym szablonie z Emily, panna Rudd ma dziwne kontury i jest wymazana zbyt twardą gumką - takie jest moje zdanie, a każdy może twierdzić inaczej, prawda? :)
    Serdecznie pozdrawiam i życzę weny :)

    place-of-szablony

    OdpowiedzUsuń
  5. Hasło: absolution
    2. Adres bloga: supernatural-fd.blogspot.com
    3. Preferowane zdjęcia do nagłówka: http://styleequation.com/wp-content/uploads/2013/09/nina-1.jpg http://i1.cdnds.net/13/48/618x940/harry-styles.jpg
    4. Preferowana kolorystyka: ciemne kolory, brązy, czarny.
    5. Napis: jeśli pasuje to Supernatural

    OdpowiedzUsuń
  6. Joł, joł chciałabym zamówić szablon
    Hasło: absolution
    adres bloga: stay-with-me-forever-please.blogspot.com
    chciałabym aby był w kolorze najlepiej fioletowym
    poprosiłabym o takie z Harrym i Louisem [wampiry] i Jade [z Little mix] jako punkówa [zdjęcia http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2013/130/b/d/jade_thirlwall_punk_edit_by_1dlmlover-d64ru3e.jpg, http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2013/150/c/0/vampire_harry_styles_2_by_spongewika-d676o0q.png i http://4.bp.blogspot.com/-ChEWUXZK2RI/Usq2uA97U2I/AAAAAAAAAfw/o-CzUHjgF-Q/s1600/vampire_louis_tomlinson_2_by_spongewika-d676sws.png]
    i napis "I'm half a heart ... without You"
    Dziękuję i pozdrawiam ;D
    kontakt w razie "wu" https://twitter.com/xMyLittleCherx

    OdpowiedzUsuń